vrijdag 23 november - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tara Bijloo - WaarBenJij.nu vrijdag 23 november - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tara Bijloo - WaarBenJij.nu

vrijdag 23 november

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

23 November 2012 | China, Sjanghai

Vandaag was het weer corvee alarm en moesten Miranda en ik dus iets eerder op dan derest. Na het ontbijt de laatste touch up want we hadden weer een echte nette gelegenheid namelijk de Graduation ceremony! Dit is de laatste dag dat we aan het programma van de school meedoen en dus moest dat weer formeel afgerond worden en formeel was het zeker. Alle chinese leraren, mr Charles Wang (een persoon om bang van te worden als hij kwaad is) en de vice president waren aanwezig voor dit moment. Na een aantal speeches ( 1 van Jazmyn namens ons allen en 1 van Jessie(chinese verantwoordelijke waar we veel mee optrokken)) was het tijd dat meneer Charles ons 1 voor 1 ging vragen wat we er van vonden. Ik heb hier eerlijk op geantwoord dat ik het jammer vond dat ik geen lab lessen had gevolgt en veel waren het over dat standpunt eens over hun studie. Dit zullen ze volgend jaar veranderen en is dus alleen een soort feedback ( dat klopt, ik heb er niks aan!). Na dit gedeelte was het de officieële uitreiking van de certificaten aangebroken en dit was wel een bijzonder moment vond ik. Ik denk ook dat ik toch hier op de campus ondanks dat ik geen lab lessen heb gevolgd toch veel geleerd heb en zoals ze zelf zeiden zal ik dit ook nooit vergeten.

nu we het hier toch over hebben... over een week zit ik al in het vliegtuig opweg naar huis...bizar als ik er over nadenk. het is allemaal zo snel gegaan haha!


daarna hadden we free time en die hebben we lekker rustig doorgebracht. Nu is er net een klein clubje met Marijke richting Wanda Plaza. Derest van de groep (waaronder ik!) hoeven pas over 1 a 1,5 uur daar heen te gaan! ik weet wel dat we vanavond super uit eten gaan!!!

nou morgen waarschijnlijk geen verhaal in verband met de homestay, maar zondag zeker wel!

Groetjes Tara

  • 23 November 2012 - 22:29

    Oma En Opa Scheveningen:

    Hallo schat
    Alles gelezen en nugaat het natuurlijk gebeuren,en ga je naar een gezin in China
    Ik hoop dat je veel zal zien en lekker zal eten
    Wij hopen dat je Zondag als opa jarig is dat wij je dan even kunnen horen en zien
    Want Mama en Papa en Rowan zouden hier op tijd zijn
    Wij doen het nog wel eens over als jij bijons komt
    Heel veel liefs en een dikke Kus

    Oma en Opa
    SCHEVENINGEN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tara

Student : laboratoriumtechniek biotechnologie Houd van : reizen, winkelen, eten!

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 10891

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 01 December 2012

Het land van de rijzende zon

Landen bezocht: