Zondag 25 November - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tara Bijloo - WaarBenJij.nu Zondag 25 November - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tara Bijloo - WaarBenJij.nu

Zondag 25 November

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

28 November 2012 | China, Sjanghai

Vandaag kon ik heerlijk uitslapen tot half 10 en na een ontbijtje van croissantjes met blue berry jam kon ik er weer tegenaan.
We (Vicky,Lucy en ik) zijn eerst naar Yuyuan garden geweest en hier heb een aantal cadeautjes mogen ontvangen (zo lief!). We zijn ook nog naar plekjes geweest waar ik nog niet was geweest. Daarna werden we opgehaald door Vicky`s moeder en gingen we naar Jingan tempel. Deze was bijzonder groot en had gouden daken. Na een tour te hebben gekregen door de tempel en alle verhalen en gebruiken over het geloof te hebben gehoord (was super leuk en intressant!) gingen we naar de plaatselijke import supermarkt. Hier hadden ze ook veel Nederlandse producten, zo leuk! ik ben uiteindelijk vertrokken met echte schotse hooglanden koekjes (en die waren nog super lekker ook!). Toen we weer bij Vicky thuis waren hadden we een groot diner die door de kok klaargemaakt was (ja ze koken niet zelf...nooit zeg maar). Dit was heel veel verschillend lekkers maar ook heel erg veel. Na het eten nog meer cadeautjes ontvangen en na het inpakken van de spullen werden Vicky en ik door haar moeder naar de campus gebracht. Nadat ik in mijn kamer aankwam zag ik een briefjes met mijn naam op mijn bed liggen. en daar stond in:

Beste Tara,

Sint en Piet hebben in het Verre Oosten
Jou regelmatig aan de ontbijtafel zien toasten
Eerlijkheid is jou grootste kwaliteit
En zo ook jou grote spontaniteit

Groetjes Sint en Piet

En hier zat dan een sleutelhanger en een paar eetstokjes bij (zo leuk!)

Hierna zijn we onze Beijing tassen gaan inpakken en lekker in bed gekropen.

Groetjes Tara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tara

Student : laboratoriumtechniek biotechnologie Houd van : reizen, winkelen, eten!

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 10889

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 01 December 2012

Het land van de rijzende zon

Landen bezocht: