Woensdag 7 november - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tara Bijloo - WaarBenJij.nu Woensdag 7 november - Reisverslag uit Sjanghai, China van Tara Bijloo - WaarBenJij.nu

Woensdag 7 november

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

08 November 2012 | China, Sjanghai

dinsdag avond zijn we uiteindelijk alleen naar de fabric market geweest omdat de boottour dus alleen op zondag is. op de fabric market niks gekocht maar was wel leuk om te zien. daar wat gegeten en nog wat boodschappen gedaan.

gisteren ging de wekker weer vroeger (6.00 uur). ik en mijn kamergenootje hadden namelijk corvee en moesten voor iedereen ontbijt maken. om 7 uur kwam iedereen beneden en na het ontbijt gingen de verpleegkundigen weer naar de skills training voor de wedstrijd zaterdag en derest ging weer naar spoken chinese. we gingen kalligraferen. Onze chinese naam op chinese wijze met een kwast schrijven. toen hadden we lunch en dat was deze keer al een stuk beter. daarna moesten we casual netjes naar Chinese herbs en heb ik 1,5 uur lang op een te klein en te laag krukje moeten doorbrengen aan een veel te lage tafel ( was een pijnlijk lange zit). daarna terug naar de kamer omkleden en gingen we met z'n alle lekker gezellig in de keuken eten. nadat beetje rustig aangedaan want ik was niet zo lekker. iedereen ging lekker optijd naar bed en we konden vandaag lekker uitslapen tot 9 uur (hallelujah!!!) en ik ben nu behoorlijk uitgerust! vandaag zijn we de hele dag vrij en vanavond gaan we boodschappen doen!

Oja, vandaag is 1 van de studenten vertrokken naar Pudung airport, de heimwee werd haar teveel!

Groetjes Tara

  • 08 November 2012 - 07:56

    Mama:

    Hallo lieve schat leuk om jullie dagen zo te lezen. Ik hoop dat je je alweer wat beter voelt, laat je niet kisten he meid, kop op, ga ervoor en probeer te genieten want dit komt niet meer terug. Ik ga je vandaag nog wel horen dikke kus je (lastige) mams

  • 09 November 2012 - 23:06

    Sharon:

    Heey meis
    Hoop dat je het naar je zin heb heb eindelijk tijd gevonden om je verlagen te lezen
    Geniet er van meis ik wacht met smart op de volgende good luck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tara

Student : laboratoriumtechniek biotechnologie Houd van : reizen, winkelen, eten!

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 10896

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 01 December 2012

Het land van de rijzende zon

Landen bezocht: