Nog 1 dag! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Tara Bijloo - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Tara Bijloo - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

02 November 2012 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Hallo allemaal,

Nog 1 dagje en dan is het zover, dan ga ik een maand naar China!
Het is nog wel een vreemd idee maar ik heb tegelijkertijd wel heel erg veel zin in.

Afgelopen woensdag met hele China club uiteten geweest bij Asian Fusion, was een super gezellige avond! we konden elkaar natuurlijk nu al een aantal weken met de China lessen op woensdag middag en ik denk dat ik het getroffen heb met deze groep.

Gisteren de koffer ingepakt, wat een hels karwei is dat, ik ben erachter gekomen dat 23 kg snel bij elkaar is maar ook dat 23kg überhaupt lastig in een koffer te krijgen is. uiteindelijk wel aardig gelukt maar moet nog wel het 1 en ander overgooien naar handbagage.

Nu de laatste dingen opladen, inpakken en klaarmaken!

en dan morgenavond om 21.10 vliegen!

Vandaag dus nog maar extra genieten van ons koude kikkerlandje!

Groetjes Tara


p.s De zenuwen slaan dan nu toch wel een klein beetje in...

p.p.s Hier is nog een andere blog van de hele China club en is ook erg leuk om te lezen, ook hier zullen van mij verhaaltjes en foto's langskomen!!

http://projectshanghai2012.waarbenjij.nu/

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tara

Student : laboratoriumtechniek biotechnologie Houd van : reizen, winkelen, eten!

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 10887

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 01 December 2012

Het land van de rijzende zon

Landen bezocht: