Het is zover! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Tara Bijloo - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Capelle aan den IJssel, Nederland van Tara Bijloo - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Tara

Blijf op de hoogte en volg Tara

03 November 2012 | Nederland, Capelle aan den IJssel

Vandaag gaat het gebeuren, vanavond om 21.10 vertrek ik naar Shanghai!

Na alles 6000 keer gechecked, veranderd en vervolgens weer gechecked te hebben denk ik dat ik er nu wel klaar voor ben!

Buiten dat slaan op dit moment ook de zenuwen erin en heb je het idee dat op het laatste moment misschien een maand wel erg lang is...

vandaag tussen 15.15 en 15.30 vertrek ik richting schiphol!

17.00 verzamelen in hal 2 bij de KLM balie en dan zal er afscheid genomen moeten worden en zullen er ongetwijfeld tranen vloeien.

Nou, dat was het laaste bericht vanuit Nederland voor voorlopig!

Groetjes Tara

  • 04 November 2012 - 17:02

    Mama:

    Hallo lieve schat het is hier nu vijf uur ik denk dat je geen tijd hebt gehad voor skype ik hoop dat je.nog wat van je laat horen mis je dikke kus mama

  • 04 November 2012 - 21:49

    Opa En Oma:

    hoi tara
    Fijne vlucht gehad? Wij hebben je via de pc gevolgd van af de st
    art opschiphol tot je in de buurt van rusland vloog dat was heel mooi

    Liefs oma opa schev

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tara

Student : laboratoriumtechniek biotechnologie Houd van : reizen, winkelen, eten!

Actief sinds 13 Okt. 2012
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 10842

Voorgaande reizen:

03 November 2012 - 01 December 2012

Het land van de rijzende zon

Landen bezocht: